Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 16:06:49 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/00437 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Räni alevik, 22128 Lemmatsi-Leilovi 
tee// 22128 Lemmatsi-Leilovi tee T2// 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme 
tee T13// T19// T21// T3// Jaaniääre// Kivimetsa tee 14// 16// Kivimetsa tee 
lõik 9// Liivakivi tänav// Lõo// Lõovälja// Piiri tn 1// 2// 3// 5// 8// 
Piiri tänav// J1// J2// Saareääre tee 1// 3// Tulikivi tänav, Tartu maakond, 
Kambja vald, Räni alevik, 22128 Lemmatsi-Leilovi tee// 22128 
Lemmatsi-Leilovi tee T2// 92 Tartu - Viljandi - Kilingi-Nõmme tee T13// 
T19// T21// T3// Jaaniääre// Kivimetsa tee 14// 16// Kivimetsa tee lõik 9// 
Liivakivi tänav// Lõo// Lõovälja// Piiri tn 1// 2// 3// 5// 6// Piiri 
tänav// J1// J2// Prosti// Saareääre tee 1// 3// Tulikivi tänav (Ülle ja 
Piirikese detailplaneeringu teedeehituslik ja tehnovõrkude projekt. 
Reoveetorustikud, Ülle ja Piirikese detailplaneeringu teedeehituslik ja 
tehnovõrkude projekt. Sademeveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26865443>  (menetlus nr: 
411290), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister